wtorek, 20 lutego 2018

Kwiatowa kartka z kolekcji Cherry Blossom / Floral card with Cherry Blossom collection.

Witajcie :)
Hello everyone:) 


Dziś dzielę się z Wami drugim projektem stworzonym z kolekcji Cherry Blossom. 
Zrobiłam kartkę z kwiatową kompozycją.

Wycięłam prawie wszystkie kwiatki, pąki kwiatów i listki z arkusza 01. Mamy w kolekcji specjalne paski i dodatki z kwiatami, ale używałam ich już w poprzedniej pracy, dlatego tym razem  chciałam wykorzystać coś innego. 

Śliczne serwetki są również częścią tej kolekcji. Potuszowałam krawędzie serwetek brązowym tuszem distress i dodałam białe perełki w płynie na wierzch pięknego wzoru. Moja cała kompozycja sklejona jest na klej oraz piankę craft, ale wy możecie spokojnie wykorzystać dwustronną piankową taśmę klejącą i uzyskać ten sam efekt.  Kwiatowa kompozycja ma wiele warstw, jest stworzona na kilku poziomach , dzięki czemu mogłam uzyskać efekt trójwymiarowości projektu przez przyklejanie jednych elementów pod drugie lub na wierz. 



Today I'm sharing my second project created using Cherry Blossom collection. 
It's a card with floral composition. 

I cut out almost every flowers, flower buds and leafs from Cherry Blossom 01 paper sheet. We have extra stripes with flowers but I was using them for my previous card so I wanted to do something different this time. 

Beautiful doilies  are also part of this collection. I inked the edges of doilies  with brown distress ink and I added some liquid pearls onto their beautiful pattern.  My whole composition is adhered on glue and craft foam, but you can use double sided foam tape and achive the same effect.  My floral composition has many layers it's created on several levels thanks to that I could add elements one under another or on top. 


Jest też film, na którym możecie zobaczyć jak zrobiłam tę kartkę.
There is also a videi tutorial, so you can watch how I made this card. 











Miłego dnia!
Have a nice day!

Produkty: / Supplies:





  

3 komentarze :

  1. Wow,jestem pod wrażeniem takiego odważnego połączenia kolorów, naprawdę robi wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń