niedziela, 25 lutego 2018

Mixed media cards - Guest Designer Noura

Witajcie, 

Dziś mamy przyjemność przedstawić Wam naszą kolejną Gościnną projektantkę. 
Poznajcie Claudię :)

Hello  everyone !! My name is Claudia Pompilla but in social media I'm also callled Noura,I 'm very excited to be a Guest Designer :)  I'm from Perú,  I'm 28 years old  I live in Lima (the capital) with my husband and my little girl, I discovered the crafting world in 2015 but I started doing projects at the end of 2016, My style is mixed media but sometimes I made scrapbooking projects like albums Today I wanna present to you a couple of cards that I made with studio 75 papers I hope you like them :) 


Witam wszystkich! Mam na imię Claudia Pompilla, ale w social mediach jestem również nazywana Noura, bardzo się cieszę, że jestem dzisiejszą gościnną projektantką :)  Pochodzę z Peru, mam 28 lat i mieszkam w Limie (stolicy) z moim mężem i małą córeczką. Świat rękodzieła odkryłam w 2015 roku, ale projekty zaczęłam tworzyć w 2016. Mój style to mixed media ale czasem tworzę też projekty takie jak albumy.  Dziś chcę Wam zaprezentować kartki, które przygotowałam z papierów Studio 75, mam nadzieję, że się Wam spodobają. 











Materiały: / Materials:



A tu kilka miejsc, gdzie możecie spotkać Nourę
Here are few places where you can find Noura


My social Media:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz