poniedziałek, 25 lutego 2019

Wielkanocna dekoracja / Easter decoration

Hej, tu Alicja, chcę wam dziś pokazać mój nowy wiosenny projekt. Stworzyłam dekorację w kształcie gęsi na fantastycznej bazie od Woodouts! - idealnej do pracy z mediami. Na poczatku pokryłam ją dokładnie białym gesso i pomalowałam farbami akrylowymi. Następnie stworzyłam teksturę uzywając pasty strukturalnej, maski i koronek i zaczęłam tworzyć kompozycję.

Hi, Alicja here to show you my new spring project. I created a goose- shaped decoration using fantastic Woodouts! base - perfect for working with mediums. Firstly I covered it with white gesso and colored using acrylic paints. Then I added some texture with structural paste, stencil and laces and started making a composition.





Supply list:
Gęś duża 30x27cm Folk rozeta - stencil 15x15 Americana Decor Delicate Chalky Finish 59 mlFarmlife - papier z dodatkami do wycinania Spring Prodigy - boxwood - bukszpan PENTART-KULKI 3D MAŁE 230ml  


Hugs,


2 komentarze :