piątek, 15 lutego 2019

Czekoladownik /Chocolate box

Czekoladowa Walentynka

czyli subtelny upominek w stylu glamour:)


Witajcie:)
Wczoraj były Walentynki, wielu z nas podarowało  osobom bliskim sercu drobny upominek. Oto moja ostatnia propozycja na tę okoliczność - Walentynka w postaci czekoladownika.


 Postanowiłam wykorzystać kolory inne niż w tegorocznych projektach, ale kolor czarny jest ponadczasowy i obowiązkowy!!! Dlatego papiery z kolekcji Cherry Blossom zawsze mi w takich okolicznościach towarzyszą. Wykorzystałam także arkusz z kolekcji The Peony Avenue, dzięki niemu projekt zyskał na delikatności, zrobił się bardziej słodki:) Przy połączeniu czerni z różem nie mogło zabraknąć złoceń. Tu i ówdzie klej do złoceń plus folia pomogły uzupełnić brakujący element:) Dodałam jeszcze tylko słodkiego misia trzymającego serce i walentynka gotowa:)
Moim zdaniem taką walentynkę można wręczyć damie w każdym wieku, a Wy co o niej myślicie?











Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:


Dziękuję i do zobaczenia wkrótce:)



4 komentarze :

  1. cudny ten czekoladownik, a miś słodziutki :) uwielbiam robić czekoladowniki, bo można prostą czekoladę podarować w sposób niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%😊 też uwielbiam czekoladowniki😊

      Usuń