piątek, 1 lutego 2019

Uniwersalny tag wiosenny / Spring tag with Edyta

Zatęskniłam za wiosną …I miss Spring...

Witajcie:)
Dzisiaj chcę Wam pokazać tag, który jest bardzo uniwersalny i może być wykorzystany na wiele okazji.
Chociaż za oknem panuje zima, na moim tagu królują ciepłe pastelowe barwy i kwitną kwiaty:)

Hi ;) 
Today I would like to show you the tag, very universal one. You can use it for every occassion. 
Although there is the Winter outside the window ,  I made  warm, pastel and floral tag. 


Wykorzystałam świetną gotową bazę tagową Studio75 oraz bardzo romantyczne i pastelowe papiery tego producenta (Forever in Love). Naniosłam delikatną strukturę poprzez maskę i użyłam kilku pastelowych mgiełek. Elementy do wycinania są centralnym punktem dekoracyjnym.
Użyłam też perełek w płynie, aby uzyskać efekt wiosennej rosy. Odrobina gazy, sizalu i sznurka dodały projektowi lekkości, a płatki miki i styropianowe kulki dopełniły kompozycję.

I used tag die cut chipboard and  papers from romantic and pastel collection Forever in love. The background is stenciled with structure paste and misted with pastel color mists after drying.
I used also transparent liguid pearls to get a dew effect. 
Paper elements for cutting are the main decoration of the tag. 
I put some gazue, sisal and twine to make the tag lighter. 


Zobaczcie sami:) Just have a look ;) 










Materiały ze sklepu:







Mam nadzieję, że wiosenny tag się Wam spodoba:)
Pozdrawiam serdecznie





2 komentarze :