środa, 6 lutego 2019

Serce pamiątka dla Państwa Młodych / Keepsake for newlywed

Witajcie z tej strony Karolina,

Mam Wam dziś do pokazania nieduże serduszko, prezent dla Państwa Młodych. Zwykle robię na takie okazje kartki, ale takie serce z MDF ozdobione papierem jest też fajną pamiątką, którą można dodatkowo powiesić lub postawić.

Jako bazę wykorzystałam serce z Woodouts!, które następnie obkleiłam żółtym papierem Primo i dodałam rwane fragmenty papieru Palce lizać.
Do udekorowania wykorzystałam piękne dodatki z Mintay Papers z kolekcji Merry Me, które nakleiłam warstwowo na dwustronną taśmę z pianką.

Dodałam też kilka kropeczek kropelkami w płynie i wytuszowałam krawędzie żeby bardziej zaznaczyć granice serca.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Hello it's  Karolina here,

Today I want to show you  a small heart, a gift for newlyweds. I usually make cards for such occasions, but such a heart made of MDF decorated with paper is also a nice souvenir, which can be  hanged as a decoration  or put up on a shelf.  

As a base I used the heart from  Woodouts !, which I  covered with Primo yellow paper and added ripped fragments of paper  Yummy.
To decorate I used beautiful elements for fussy cutting  from Mintay Papers  the Merry Me collection, which I glued  on a double-sided tape with foam.

I also added a few drops with liquid pearls and inked the edges to more clearly mark the limits of the heart.

Hope you like it. 












Supplies: Materiały:






Miłego dnia,
Have a nice day,





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz