wtorek, 15 stycznia 2013

LEARN, LISTEN, REMEMBER / Bellaidea

Witam, tu Bellaidea
mam nadzieję że jeszcze mnie pamiętacie?
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje nowe LO dla studio 75.

Hi! It's Bellaidea .
I hope you do remember me?
I want to show you today my new layout made for studio 75.


Miałam okazję wykorzystać swoje  maski i resztki gesso.
Bardzo spodobała mi sie kolorystyka  nowych papierów i postanowiłam dodać tylko nieco czarnych i białych dodatków. 
 Mam wrażenie że całe LO powstało z inspiracji nową bluzką:).
Nawet stara koronka z LO przypomina mi tą z koszulki. 
Czasem warto zachować takie elementy jak guziki, koronki i aplikacje aby użyć je na scrapach.

I had a chance to work with my new masks and some gesso.
I like palette of new papers so I mostly only used black and white as extra colors.
I have impression my project was based on my a dress from the photo. 
Even old lace from LO looks like the one from a photo. Sometimes is a good idea to save small elements like buttons and  lace to use on your projects.


Wykorzystane materiały / Used studio75 products:

 Pozdrawiam i do zobaczenie wkrótce!
Best regards and see you soon!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz