czwartek, 24 stycznia 2013

Gość studio75 Edi-th / Guest desginer Edi-th vol.2


Witajcie Kochani, 

Dziś czwartkowy Gość w studio75 - a jest nim utalentowana Edi-th
Edyta gości u nas po raz drugi, i dzisiaj właśnie bliżej przedstawimy jej osobę. 

Oto co mówi o sobie Edyta: 

"Niepoprawna marzycielka z głową w chmurach, choć mocno stąpająca po ziemi. Wciąż poszukująca i odnajdująca nowe formy wyrazu siebie i swoich emocji. 
Na co dzień żona, matka i nauczycielka.
 Moją ulubiona formą wyrazu jest papier w połączeniu z rozmaitymi mediami. Kolor brąz i wszelkie jego pochodne, styl vintage. 
W dzisiejszej inspiracji po raz kolejny zmierzyłam się  z pastelami i kolekcja Sweet Home bardzo mnie zaskoczyła. 
Mimo, że to nie moje kolory to pracowało mi się z nią rewelacyjnie i jest tą do której na pewno będę wracać.
Jeśli mi wolno, to polecam ją wszystkim nawet tym lubiącym cięższe barwy ;) "
******
Dzisiejsza inspiracja to pięknie wykonany folder na płyty na pierwsze 6 lat życia dziecka, 
z miejscem na 6 płyt. 
Dodatkowo pierwsze strony są miejscem na notatki rodziców, ważne zapiski, 
wydarzenia z życia dziecka ,
można je również potraktować jako strony albumu i wkleić weń zdjęcia z opisem.

Pozdrawiam ciepło, wszystkim życzę wielu kreatywnych  myśli, a studio75 bardzo dziękuję za zaproszenie mnie tutaj."




Poza kolekcją Sweet home, Edyta do zrobienia "harmonijki" wykorzystała płótno craftowe  w kolorze białym. 


Ja jestem pod wrażeniem samego pomysłu na wykonanie harmonijkowego folderu jai jego odzobienia. Folder jest po prostu cudowny !!!

******
Serdecznie dziękujemy za tę ujmującą inspirację prosto z serca. 
A Was, drodzy tu zaglądacze zapraszam do udziału w Wyzwaniu #1 
oraz 

*******
Z przyjemnością informuję, że najnowszą kolekcję papierów Vintage Memories 
 znajdziecie na półkach 
studio75 oraz w naszych sklepach partnerskich już wkrótce!








1 komentarz :

  1. o matuuuuusiu słodka.... muszę koniecznie nabyć płócienko i rozprawić się ze swoimi płytami! :) To jest po prostu mega-mega-megapiękne!

    OdpowiedzUsuń