środa, 16 stycznia 2013

Wiklinowy wianek shabby chic / Shabby chic wicker wreath

Uwielbiam wiklinowe wianki i styl shabby chic.
Z połączenia tego powstała dzisiejsza inspiracja.
Mój pierwszy wiklinowy wianek.

I love wicker wreaths and shabby chic style.
This was a combination of  inspiration today.
My first wicker wreath.



Wianek pomalowałam białą farbą i owinęłam go białą bawełnianą koronką.

Wreath I painted with white paint and wrapped it with white cotton lace.



Skręcane kwiatuszki z papierów Sweet Home połączyłam z białymi papierowymi różami

Twisted paper flowers from a collection Sweet Home I combined with white paper roses
small pink roses and pearls.



Po środku umieściłam tekturkowy domek z etykietką Sweet Home.

In the middle I put cardboard home with a label Sweet Home.



Uwielbiam mój wianek ;)

I love my wreath ;)

* * *

Użyłam produktów ze sklepu Studio75:

I used products from the Studio75:


  

  

 

Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil z materiałami Studio75 :)

Best wishes and wish you many creative moments with products Studio75 :)

2 komentarze :

  1. uwielbiam takie wianki:) piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski:))) zainspirowałaś mnie:)
    zapraszam do mnie: iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń