piątek, 11 stycznia 2013

Leśne inspiracje / The forest inspirations!

Witajcie, 
Dzisiaj mam dla Was pracę, którą przygotowałam wg wyzwaniowej mapki Novinki ;) 
Mapka świetnie nadaje się do wszelkich scrapowych projektów. Mnie zainspirowała do wykonania strony tytułowej albumiku ze zdjęciami przedszkolnej wycieczki w Lasy Janowskie mojej 4-letniej córki Oliwki
Welcome, 
Today I have a pleasure to show You my title page of the photo album. I was inspired by the challenge sketch prepared by Novinka. 
The album is about nursery school trip to forest of my 4 years old daughter - Oliwia. 

Strona tutułowa wygląda tak: 
The title page of the album:



W albumie wykorzystałam papiery z kolekcji Summer&latte,
Summmerowe papiery są idealne do tematów leśnych.
Zbindowałam sprężyną 25mm, datę wyjazdu wycięłam z brokatowego kartonu 

I used papers from Summer&latte collection, which is ideal for forest projects too. 
The date of trip I cut from glitter sheet and bind with a white binding wire. 



   

 Dzieci z przedszkola / And children rim the nursery school ;)




Kliknijcie w banerek, żeby przejść do wyzwania ;) 
Please click the button to go the challenge ;) and take part into  the challenge



Best regards 
Aneta 

2 komentarze :