poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sweet shabby card

Hi dear scrappers!
Today I want to show you sweet shabby card.
For it creating I used Winter time collection from Studio75.
I made many layers, distressed each  pieces of future card.

Witajcie kochane scraperki, 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać słodką kartkę w stylu shabby. Do jej wykonania użyłam kolekcji Winter time ze sklepu studio75.pl
Kartka składa się z kilku warstw, z której każdą postarzyłam.


Made the fabric flower and decoreted it with pearl. Decorated a tag with lace.
Wykonałam także materiałowy kwiat, którego środek udekorowałam perełką. Dodatkowo tag udekorowałam koronką. 


Wrote  the sign for the card, decorated it with buttons and liquid pearls.
Do tego dodałam ręcznie napisane życzenia, guziki i perełki w płynie. 



Used products: 

Best regards / Pozdrawiam  

*****
Witamy bardzo gorąco nową, utalentowaną projektantkę w zespole studio75. Tanya gościła u nas w zeszłym miesiącu. Gościnne prace Tani możecie oglądnąć tu
Welcome Tanya at studio75 team. We are very pleased You are with us. 
Guest projects of Tanya you can see here

2 komentarze :