sobota, 12 stycznia 2013

Kurs na... magnesik lodówkowy

 Witajcie! Dziś  pokażę Wam mój pierwszy step by step na blogu Studia 75. Mam troszkę tremy, więc mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali. Pokażę Wam, w jaki sposób przygotowuję dekoracyjne magnesy na lodówkę. Mam nadzieję, że ten kurs krok po kroku będzie dla Was czytelny.

 Hi! Today I'd like to present you the way I make a decorative fridge magnet. I hope that this step by step is clear and simple for you. That's my first step by step here, on Studio75 blog so I hope you're going to be understanding as I get the jitters.

Co potrzebujecie? Najważniejsze są:
arkusz magnetyczny
baza tekturowa
ozdobny papier
klej np Magic albo Bambino (trochę lżejsza wersja kleju Magic)
nożyczki
taśma dwustronnie klejąca
kosteczki dystansowe
elementy ozdobne


What do you need? The most important are:
a magnetic sheet
a cardboard base
scrapbooking papers
glue eg Magic
scissors
double-sided adhesive tape
3d adhesive foam 
some decorative elements


 W pierwszej kolejności wycięłam pożądanej wielkości prostokąty z arkusza magnetycznego oraz z tektury (zdj. nr 2). Takie same prostokąty wycięłam również z papieru Sweet Home nr 2. Następnie potuszowałam brzegi (zdj. nr 3) przeszyłam je (zdj. nr 4) i przykleiłam do kartonowej bazy. Z papieru Sweet Home nr 5 wycięłam napis "with love" i również potuszowałam go oraz przeszyłam. (zdj. nr 5).

First I cut the magnetic sheet and a cardboard base. Choose the size that you like the most (photo2). I used a piece of  the Sweet Home paper no 2 and  distressed the edges (photo 3), added some stitches (photo 4) and stick it to the cardboard base. I cut the "with love" inscription from the Sweet Home no5 paper, distressed it using a brown ink and sewed (photo 5).


Następnym krokiem jest przygotowanie ozdobnych elementów. Z wcześniej już użytego papieru Sweet Home nr 5 wycięłam różyczki, z szarego sznurka zawiązałam kokardkę, satynową wstążkę przeszyłam tworząc z niej coś na kształt fali (zdj. nr 6, 7, 8). Na zdjęciu nr 9 możecie natomiast zobaczyć w jaki sposób zawijam drucik od różyczki. Przydaje się patyczek do grilla.

Next step is to prepare the decorative elements. I fussy cut the roses from the Sweet Home no5 paper.  I also fussy cut the roses from the same paper, made a twine bow, stitched the satin ribbon in orded to make it look like waves (photo no 6,7,8). On the photo no 9 you can see how did I twisted the wire attached to the small pink rose.


Teraz pora na przytwierdzanie tych elementów. Jak widzicie, wykorzystywałam taśmę dwustronną, by przymocować wstążkę (zdj. nr 10). Kosteczki dystansowe przydają się, jeśli chcecie, by elementy wystawały  tworząc wrażenie trojwymiarowości (zdj. nr 11).

Now it's time to fix the decorations to the paper base. As you see I used a double sided adhesive tape to attach the ribbon (photo 10). 3d adhesive foam is usefull when you want to make some elements stick out (photo no 11).


By dodać troszkę romantycznego charakteru, użyłam również brokatu oraz medium spękającego.

To make the magnet look more romantic I added blue stickles and some crackle accent.


Aby przymocować arkusz magnetyczny do bazy kartonowej musicie użyć dość grubej warstwy kleju. Zazwyczaj po nałożeniu kleju na matę, zostawiam go na trochę, by przeschnął. Dopiero wtedy sklejam obie części.
You need to prepare quite thick layer of glue to stick the magnet sheet and a cardboard together. I usually let the glue dry a little bit then I stick those two parts together keeping them firmly.

 

Oto, jak prezentuje się gotowy magnes. A nawet dwa, bo uwielbiam je robić i dekorować nimi moją kuchnię.

And now I present my ready fridge magnet. Oh, even two of them as I love that way of decorating my kitchen!




Mam nadzieję, że ten kurs krok po kroku spodobał się Wam i w wolnej chwili wrócicie do niego po inspirację.

Miłego dnia!
Maria/Karmeleiro

I hope you like my step by step. Maybe you will find some time and come back here for the inspiration? Have a nice day!

Maria/Karmeleiro

W moim kursie użyłam:

I used:








7 komentarzy :

  1. Cudowny kursik, od razu zamówiłam arkusze magnetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurs na pewno spróbuję stworzyć coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie, cieszę się, że Wam się podoba! Jak zrobicie jakąś pracę przy wykorzystaniu tego kursu, pochwalcie się w tu w komentarzu - z przyjemnością ją obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmobilizowałaś mnie do wyjęcia z dna szuflady arkusza magnetycznego, który kupiłam WIEKI temu....Teraz muszę się tylko zabrać do "pracy". fajny kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, w końcu wykorzystam mój arkusz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam swój pierwszy magnes! :)

    http://pasje-anny.blogspot.com/2013/01/terapeutyczny-magnes.html

    OdpowiedzUsuń